Kształcenie na odległość
Temat tygodnia: Wielkanocny koszyczek
29.03.2021r. poniedziałek
Temat: Oczekujemy nadejścia świąt
Cel główny: słuchanie wiersza, udzielanie odpowiedzi na zadane pytania, wykonanie pracy plastycznej, doskonalenie pamięci utrwalając słowa piosenki.
1. Wiersz „Wielkanoc”
Malujemy jajka,
a każde z nich to niespodzianka.
W złociste słoneczka,
w gwiazdeczki na niebie,
zrobię pisaneczkę –
mamusiu dla ciebie.
A dla mego taty –
wymaluję kurka,
będzie miał tęczowo
malowane piórka.
Dla babci i dziadka
też piękne pisanki,
oplecione w koło
w kolorowe wianki.
Pisanka dla brata
cała w żółte plamy.
To stado kurczątek
obok swojej mamy.
Gdy wszystkie pisanki
już będą zrobione,
w wiklinowy koszyk
ułożę święcone.
Opowiedz o czym jest wierszyk, co i dla kogo przygotowało dziecko.
2. Praca plastyczna „Wielkanocny króliczek”
Potrzebne materiały: plastikowa lub drewniana łyżka, płatki kosmetyczne, papier kolorowy (opcjonalnie drucik kreatyny, pomponiki), klej. Zał. 1.
3. Osłuchanie z piosenką „Święta, święta”
1. Ciasto pachnie na świątecznym obrusie, obrusie,
wokół stołu się krzątają mamusie, mamusie.
Wszyscy poważni są tego ranka,
niech nas rozśmieszy wesoła pisanka.
Ref:
Święta, święta biją dzwony, każdy dzwon
jak roztańczony, tańczy, tańczy każdy dzwon,
bim bam bom, bim bam bom.
2. Szynka mruga z okrągłego półmiska, półmiska,
tatuś chętnie by z radości zagwizdał, zagwizdał.
Wszyscy poważni są tego ranka,
niech nas rozśmieszy wesoła pisanka.
Ref:
Święta, święta biją dzwony, każdy dzwon
jak roztańczony, tańczy, tańczy każdy dzwon,
bim bam bom, bim bam bom.
https://www.youtube.com/watch?v=fLGHjBXHxG0
Na koniec wykonajcie samodzielnie (dzieci 6- letnie) karty pracy ze strony 41 i 42, dzieci, które nie mają wykonanych kart pracy do str. 31 mogą w wolnym czasie je wykonać.
30.03.2021 r. wtorek
Temat: Święta tuż, tuż
Cel: rozwijanie sprawności ruchowej, stosowanie się do zasad bezpieczeństwa korzystanie z pięknej wiosennej pogody, spędzanie czasu na świeżym powietrzu.
1. Na początku zapraszam was do małej rozgrzewki ponieważ dziś będziemy realizować treści z zajęć gimnastycznych, będziemy rozwijać ogólną sprawność ruchową oraz prawidłową postawę ciała. Pamiętajcie że ruch to zdrowie.
2. Drogie Pszczółki, gdy się już rozgrzaliście przykucnijcie – jesteście roślinami które wkrótce przebudzą się do życia z zimowego snu. Kochani w rytm muzyki, której link macie poniżej podnosicie się i rozciągacie. https://www.youtube.com/watch?v=17dWR83-38w
3. Zabawa ruchowa z rymowanką „Jedzie rowerek na spacerek, który ma numerek..” Kładziemy się na plecach robimy rowerek równocześnie powtarzając rymowankę. Gdy podacie już numerek - wykonujecie tyle ruchów nogami.
4. W zdrowym ciele zdrowy duch ,,dlatego wykonacie teraz 4 przysiady, 5 pajacyków, przez 2 minuty pobiegacie w miejscu. Pamiętajcie o prawidłowej postawie by plecki były proste.
*Zadanie specjalne dla was znajduje się w linku
https://www.youtube.com/watch?v=AXe14Ouqg5o
Na następną część zajęć zapraszam Was na wasze podwórka, ogródki. Zabierzcie ze sobą piłkę, skakankę, rolki, wrotki, hulajnogi, rowerki – to co macie. Korzystając z pięknej wiosennej pogody pobawcie się na powietrzu.
Chętnie zobaczę zdjęcia z waszych ćwiczeń i zabaw.
Do zobaczenia jutro!
Religia
Dzisiaj będziemy przygotowywać koszyczek wielkanocny, czyli święconkę.
Posłuchajcie zagadki, spróbujcie ją odgadnąć, potem jeśli możliwe to wydrukujcie kartę pracy ( wytnijcie te elementy które wkładamy do koszyczka i pokolorujcie) kto nie wydrukować niech własnoręcznie narysuje koszyczek wielkanocny.
Zagadka:
To w nim leżą na serwetce
jajka malowane, kiełbaska i szyneczka,
pieprz, sól, chrzan i słodka babeczka,
a pośrodku, obok chlebka,
spoczywa baranek.
Karta pracy - Wielkanocny Koszyczek zał. 2.
31.03.2021 r. środa
Temat: Tradycje w moim domu
Cel: rozwijanie zainteresowania utworem muzycznym, utrwalenie tradycji wielkanocnych, budowanie wypowiedzi na temat tradycji wielkanocnych (śmigus dyngus, święconka, malowanie pisanek itp.) rozwijanie sprawności fizycznych - motoryka mała.
1. Na początku posłuchajcie piosenki „Znaki Wielkanocy”, spróbujcie wymienić jakie są tradycyjne symbole Wielkanocy.
https://www.youtube.com/watch?v=OCmZrAz3t-U
Dla utrwalenie Waszej wiedzy obejrzyjcie krótki filmik edukacyjny o zwyczajach wielkanocnych.
https://www.youtube.com/watch?v=E1j3X7cfHYk
2. Dzieci 6- letnie proszę o wykonanie karty pracy nr 45.
3. Kochani chciałabym abyście pomogli rodzicom w przygotowaniach do zbliżających się świąt – pomóżcie mamie/tacie w porządkach w domu i ogrodzie, posegregujcie swoje zabawki, zetrzyjcie kurze.
https://www.youtube.com/watch?v=imoS6Wkr04w – na wesoło
A jeśli nie macie jeszcze przygotowanych babek i baranka z masła, możecie wraz z rodzicami je zrobić, poniżej przesyłam Wam filmiki z prostymi przepisami – zachęcam do skorzystania.
https://www.youtube.com/watch?v=VxPGxAuabSY
https://www.youtube.com/watch?v=no1W5BToMVk
https://www.youtube.com/watch?v=UR9OyoIer7U
4. Już w najbliższy czwartek zapraszam Was na spotkanie on-line z zajączkiem. Szczegóły w załącznikach.
Drodzy rodzice, drogie dzieci z okazji zbliżających się świąt Wielkanocnych życzę:
Wesołego zajączka,
co po stole bryka.
Smacznościami wypełnionymi,
Świątecznego koszyka.
Smacznego jajka,
mokrego dyngusa.
Radości płynącej,
ze Zmartwychwstania Jezusa Chrystusa.
Pogody ducha oraz niezapomnianych chwil,
spędzonych przy wspólnym stole z najbliższą rodziną.
Spokojnych Świąt Wielkanocnych!
Do usłyszenia w środę!
Temat tygodnia: Przedszkolaki to czyścioszki.
07.04.2021 r. środa
Temat: Dzień czyścioszka
Cel: Wdrażanie do wypowiedzi całym zdaniem, dokonywanie oceny zachowania postaci na ilustracjach, poszerzenie wiedzy na temat higieny, doskonalenie sprawności manualnej, rozwijanie wyobraźni i kreatywności słownej, doskonalenie sprawności fizycznej.
1. Przyjrzyjcie się ilustracji (Załącznik- zdrowy przedszkolak) – nie trzeba drukować i powiedzcie w jaki sposób należy dbać o higienę – pamiętajcie o wypowiedzi całym zdaniem.
2. Posłuchajcie piosenki o brudasku i czyścioszku.
https://www.youtube.com/watch?v=YkxNKt82nJA
3. Zapraszam do "Jarzynowej gimnastyki".
https://www.youtube.com/watch?v=oD_4YBKMKFs
https://www.youtube.com/watch?v=H0d-zG2Z2-g
4. A teraz czas na Wasze ulubione ćwiczenia rozciągające- jogę.
https://www.youtube.com/watch?v=CQ39IYCETJ4
5. Wykonajcie proszę rysunek „Jak dbam o higienę”.
Dzieci 6 - letnie proszę o wykonanie kart pracy nr 46, 47.
Dla chętnych - w załączniku karty pracy o higienie.
Miłej nauki i zabawy!
08.04.2021 r. czwartek
Temat: Dbam o porządek w moim pokoju
Cel: Wdrażanie do zachowania porządku w kącikach tematycznych w swoim pokoju i zgłaszania uszkodzonych zabawek. Usprawnianie sprawności manualnej, doskonalenie przeliczania i porównywania zbiorów.
1. Na początek posłuchajcie piosenki „Posprzątajmy razem bałagan w pokoju”
https://www.youtube.com/watch?v=e3zuosDT3K4
2. Kochani dziś zadbajcie o porządek w swoim pokoju, poukładajcie zabawki na odpowiednie miejsca, książeczki ułóżcie na półce, zetrzyjcie kurz z półek, poproście dorosłego o pomoc w odkurzaniu. Zabawa, w tak czystym pokoju na pewno będzie przyjemniejsza. Powodzenia!
3. Teraz możecie namalować farbami swój pokój (jeżeli nie masz farbek, wybierz inną technikę).
4. Policz ile masz w swoim pokoju:
- książeczek
- lalek/samochodów
- maskotek
- kartoników z puzzlami
- gier planszowych
- itp.
Powiedz „Których zabawek masz najwięcej, a których najmniej?”
5. Karta pracy 6- latki str. 48 i 49, a 5 latki karta pracy (załącznik – Moje zabawki - piłki)
Zachęcam do utrwalania materiału z waszych zeszytów, chętnie zobaczę, jak pracujecie.
W zakładce „kącik logopedyczny” znajdują się materiały dla dzieci uczęszczające na logopedię.
Powodzenia, do jutra!
Religia:
Dzień dobry
Pan Jezus zmartwychwstał, to znaczy, że pokonał śmierć i każde zło. Pismo Święte opisuje nam, jak kobiety w niedzielę rano poszły do grobu Pana Jezusa i zobaczyły, że kamień od grobu jest odsunięty, a obok stoją dwaj mężczyźni w białych szatach. To byli aniołowie. Oni właśnie powiedzieli, że Pan Jezus zmartwychwstał i żyje. To jest najważniejsza i najbardziej radosna wiadomość, o której przypominamy sobie w każdą Wielkanoc.
Pokolorujcie obrazek, który trzeba wydrukować. Przedstawia on kobiety które zobaczyły pusty grób.
09.04.2021r. piątek
Temat: Recepta na zdrowie
Cel: Utrwalanie podstawowych zasad zdrowego odżywiania się. Doskonalenie analizy i syntezy słuchowej oraz logicznego myślenia.
1. Kochani dziś obejrzyjcie bajkę o zdrowym żywieniu.
https://www.youtube.com/watch?v=NywqJPsUdnU
Teraz powiedzcie - Czego nauczyła się Księżniczka?
2. Mam dla Was również zagadki związane z zdrowiem i higieną:
- Mydła i wody pilnie unika. Co weźmie do rąk, wszystko poplami. Jak takiego nazwać chłopczyka Ja wiem, nie powiem. Nazwijcie go sami.(brudas)
- Dziurki w niej jak w serze. Do wanny ją bierzesz, bo umie myć ładnie. (gąbka do mycia)
- Używasz go często, wieczorem i rano. Przypomina przedmiot, którym grabią siano. (grzebień)
- Bywa w ramach lub bez ramy, często w nim się przeglądamy. Ono zawsze powie szczerze, czy wyglądasz jak należy.(lustro)
- Przyjemnie pachnie, ładnie się pieni, a brudne ręce w czyste zamieni. (mydło)
- Do suchej nitki moknie nieraz, gdy po kąpieli nim się wycierasz. (ręcznik)
- Pieni się płyn z butelki. Zamienia się w bąbelki. Nieraz głowę ci zmywa. Czy wiesz jak się nazywa? (szampon)
3. A teraz kochani podzielcie wyrazy na sylaby: MYDŁO, WODA, UMYWALKA, ZDROWIE, SZCZOTECZKA, PASTA, SZAMPON, RĘCZNIK –POLICZCIE ILE SYLAB JEST W WYRAZIE, POWIEDZCIE NA JAKĄ SYLABĘ ROZPOCZYNA SIĘ DANY WYRAZ, A NA JAKĄ KOŃCZY. MOŻECIE PODZIELIĆ WYRAZY NA GŁOSKI.
4. Dzieci 6- letnie proszę o wykonanie karty pracy nr 50.
5. Na koniec troszkę się poruszajmy
https://www.youtube.com/watch?v=Vq4LxW6QX7I
JĘZYK ANGIELSKI
Zapraszam Was do zabawy z piosenkami w języku angielskim
https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
https://www.youtube.com/watch?v=OwRmivbNgQk
dla chętnych bajeczka: https://www.youtube.com/watch?v=wG79NIO0x7w&ab_channel=WeLovePeppaPig
Miłego dnia!
12.04.2021 r. poniedziałek
Temat: Dzień czekolady
Cel: Kształtowanie u dzieci umiejętności umiarkowanego spożywania słodkości i wyrobów czekoladowych. Wdrażanie dzieci do dbania o swoje zdrowie. Wzbogacanie wiadomości dzieci na temat sporządzania oraz historii powstania czekolady.
1. Witajcie w poniedziałek, dziś przed nami szczególny dzień, dzień czekolady. W związku z tym zapraszam Was do obejrzenia filmiku o powstawaniu czekolady.
https://www.youtube.com/watch?v=oAjB4Udr6UM
2. Posłuchajcie wierszyka „Zapach czekolady”.
Przyszedł do nas wujek Władek,
przyniósł wielką czekoladę,
z orzechami, z rodzynkami,
w pięknym pudle z obrazkami.
Jeśli będę grzecznie siedzieć,
dadzą mi ją po obiedzie…
Choć zamknięta jest szuflada,
wszędzie pachnie czekolada.
Układanki chcę układać -
wszędzie pachnie czekolada.
Gdy na nowy rower wsiadam -
wszędzie pachnie czekolada.
Kiedy z lalką sobie gadam -
wszędzie pachnie czekolada.
Czy ktoś może mi powiedzieć,
kiedy będzie po obiedzie?
Bo nie mogę żyć w spokoju,
gdy ten zapach jest w pokoju!
Odpowiedzcie na pytania:
- Jak ma na imię wuja z wierszyka?
- Jakie dodatki miała czekolada, którą przyniósł?
- Jaki zapach unosił się w całym domu?
- Kiedy można zjeść czekoladę?
3. Pora się trochę poruszać, zapraszam do posłuchania piosenki „Czekolada” i do tańca.
https://www.youtube.com/watch?v=H4xzx6pt6uk
https://www.youtube.com/watch?v=lFWysdCgVNg
4. Pamiętajcie że czekolady nie można jeść za dużo!!!
A może zrobicie z mamą zdrową domową czekoladę.
Przepis na czekoladę jak ze sklepu.
Potrzebne składniki:
150 g masła
szklanka mleka
pół szklanki cukru
cztery łyżki kakao
250 g mleka w proszku
Zagotuj mleko w garnku, cały czas mieszając, aby się nie przypaliło. Następnie rozpuść w nim 150 g masła.
Kiedy masło zupełnie rozpuści się w mleku, dodaj do niego cukier i kakao. Następnie mieszaj zawartość garnka, dopóki nie uzyskasz jednolitej masy.
Zdejmij garnek z ognia, dodaj mleko w proszku i mieszaj, aż zupełnie się rozpuści. Jeśli na powierzchni pozostaną grudki, możesz wykorzystać mikser.
Przygotuj blaszkę, którą wyłożysz papierem do pieczenia lub śniadaniowym. Następnie przelej zawartość do niej zawartość garnka.
Kiedy substancja ostygnie, zasłoń zawartość blaszki naczyniem, folią spożywczą lub aluminiową, a następnie wstaw do lodówki i odczekaj do następnego dnia.
Rano zdejmij z blaszki folię i pokrój czekoladę. Po kolejnych kilku godzinach w lodówce słodycze będą gotowe do zjedzenia. Smacznego!
W załącznikach dla chętnych dzieci karty pracy. Dwa wzory bombonierek, pusta bombonierka gdzie można odwzorować układ czekoladek. Czekoladki do bombonierek do wycięcia oraz rytmy do układania. Na pustej bombonierce można również ułożyć sudoku.
Miłej i radosnej zabawy w ten czekoladowy dzień. Czekam na Wasze relacje.
13.04.2021r wtorek
Temat: Polska nasza ojczyzna
CEL: Poznanie treści legend. Doskonalenie czytania. Wdrażanie do koncentracji uwagi na zadaniu. Rozwijanie kreatywności. Rozwijanie sprawności fizycznej.
Witajcie. Dzisiaj utrwalimy wiadomości na temat naszego kraju.
1. Zapraszam Was do zapoznania się z legendą o powstaniu państwa polskiego. Dzieci, które czytają mogą poćwiczyć czytanie i przeczytać samodzielnie legendę.
https://www.youtube.com/watch?v=tlUUy7MI8vA
Do obejrzenia i wysłuchania legenda:
https://www.youtube.com/watch?v=MrXIw4fAvTQ
Spróbujcie opowiedzieć najbliższym o czym była legenda. Pamiętajcie o wypowiadaniu się całym zdaniem.
2. Na pewno macie w domu klocki. Zabawcie się w budowniczych i zbudujcie gród w jakim kiedyś mieszkano.
3. Na zakończenie zapraszam na Wasze ulubione zajęcia z yogi:
https://www.youtube.com/watch?v=CPm028S_FF8
Wykonajcie również kartę pracy o Polsce ze strony 31
Dla chętnych w załącznikach karty z kodowania o tematyce patriotycznej.
Miłego dnia. Dziękuję za Wasze zdjęcia i filmy. Czekam na dalsze relacje.
RELIGIA:
Dzień dobry.
W ostatnią niedzielę w kościele obchodziliśmy święto „Miłosierdzia Bożego” Pan Jezus poprosił siostrę Faustynę aby namalowała obraz. Obraz miał przedstawiać Jezusa któremu z boku wypływały promienie światła. Światło to miłość Boga do ludzi.
Zapraszam do obejrzenia filmu o św. Faustynie pod linkiem:
Moja katolicka rodzina Święta Faustyna i Miłosierdzie Boże Lektor PL
14.04.2021r środa
TEMAT: Warszawa nasza stolica
CEL: Poznawanie zabytków i charakterystyczne budowli Warszawy. Doskonalenie umiejętności śpiewania. Rozwijanie kreatywności.
Witajcie. Dzisiaj porozmawiamy o stolicy Polski – Warszawie.
1.Wysłuchajcie legendy o warszawskiej syrenie.
https://www.youtube.com/watch?v=7ZtJjiR5wbk
Odpowiedzcie Mamie/Tacie na pytania:
Co postanowili zrobić rybacy?
Jak udało im się złapać syrenę?
Na co namówiła syrena młodego rybaka?
Co zrobił w strachu młody rybak?
Dlaczego syrena śpiewała rybakom?
Co obiecała syrena?
Narysujcie warszawską syrenę, ale taką jak w herbie Warszawy. Można również wykorzystać schemat syreny umieszczony w załącznikach. Pokolorujcie lub wyklejcie albo pomalujcie farbami.
2.Przenieśmy się teraz do Warszawy, zobaczcie najważniejsze zabytki. https://slideplayer.pl/slide/10748864/
3.Czas trochę pośpiewać. Piosenkę wielu z Was zna i lubi:
https://www.youtube.com/watch?v=plug6OIrxRM
A oto słowa piosenki „Jesteśmy Polką i Polakiem”
Jesteśmy Polką i Polakiem
Dziewczynką fajną i chłopakiem
Kochamy Polskę z całych sił
Chcemy byś również kochał ją i ty
I ty
Ciuchcia na dworcu czeka
Dziś wszystkie dzieci pojadą nią by poznać kraj
Ciuchcia pomknie daleko
I przygód wiele na pewno w drodze spotka nas
Ref. Jesteśmy Polką i Polakiem
Dziewczynką fajną i chłopakiem
Kochamy Polskę z całych sił
Chcemy byś również kochał ją i ty
I ty
Pierwsze jest Zakopane
Miejsce wspaniała
Gdzie góry i górale są
Kraków to miasto stare
W nim piękny Wawel
Obok Wawelu mieszkał smok
Ref. Jesteśmy Polką i Polakiem...
Teraz to już Warszawa
To ważna sprawa
Bo tu stolica Polski jest
Wisła, Pałac Kultury, Królewski Zamek
I wiele innych, pięknych miejsc
Ref. Jesteśmy Polką i Polakiem…
Toruń z daleka pachnie
Bo słodki zapach pierników kusi mocno nas
Podróż skończymy w Gdański
Stąd szarym morzem można wyruszyć dalej w świat
Ref. Jesteśmy Polką i Polakiem… x2
4.Na zakończenie wykonajcie kartę pracy z książki ze strony 32.
Dla dzieci pięcioletnich karty pracy w załącznikach.
Pozdrawiam Was serdecznie.
15.04.2021r. CZWARTEK
TEMAT: Piękna nasza Polska
CEL: Wdrażanie do uważnego słuchania. Rozwijanie wrażliwości na piękno Polski. Rozwijanie sprawności manualnej oraz sprawności fizycznej.
Wiecie już tak dużo na temat symboli narodowych i stolicy Polski. Cudowne z Was dzieciaki!
- Dzisiaj zapraszam Was na wycieczkę po polskich miastach. Zapraszam:
https://www.youtube.com/watch?v=5wN3GxF7aqk
Opowiedzcie Mamie/Tacie czego dowiedzieliście się z filmu. Jakie miasta zostały przedstawione w filmie? A co powiecie o przyrodzie Polski?
- Sprawdźcie się co wiecie o naszym kraju w zabawie „prawda i fałsz”. Rodzice niech sprawdzą poprawność Waszych odpowiedzi
Nasz kraj to Polska?
W godle Polski jest wrona?
W godle Polski jest biały orzeł?
Polska flaga jest czerwono – biała?
Symbole narodowe to flaga, godło i hymn?
Stolicą Polski jest Kraków?
Najdłuższa rzeka Polski to Wisła?
Rządzi w Polsce król?
- Poćwiczcie trochę – karty do ćwiczeń, ruletka lub paczki do wyboru: https://wordwall.net/pl/resource/1120558/gimnastyka/gimnastyka-na-ka%C5%BCdy-dzie%C5%84-obrazki-bli%C5%BCej-przedszkola?ref=embed-iframe
- Zapraszam do zrobienia karty pracy ze strony 34.
Życzę fajnej zabawy. Pozdrawiam
Dla chętnych zadania w załącznikach grafomotoryka, sudoku oraz karta dla dzieci pięcioletnich.
16.04.2021r. PIĄTEK
TEMAT: Unia Europejska
CEL: Wprowadzenie podstawowych informacji o Unii Europejskiej. Stwarzanie okazji sprzyjających zdobywaniu wiedzy o świecie. Doskonalenie sprawności manualnej.
Witam Was i zapraszam na ostatnie zadania. Dzisiaj porozmawiamy o Unii Europejskiej
1. Kochani na początek obejrzyjcie filmik pt. „Poznaj Unię”
https://www.youtube.com/watch?v=h58YVP1Zvmw
2.Zróbcie proszę karty pracy nr 33, 35 i 50 – dzieci pięcioletnie latki mogą pokolorować flagę (załącznik).
3. Dla chętnych – zabawa on-line puzzle
https://europa.eu/learning-corner/eu-puzzle_pl?fbclid=IwAR1rOMk88avJkWr4T0B
Kochani miłego wypoczynku i w poniedziałek spotykamy się w przedszkolu. Proszę przynieście książki, w których pracowaliście.
Dziękuję rodzicom za współpracę i relacje z działań dzieci.
RELIGIA
Dzień dobry
Pan Jezus zmartwychwstał i jest razem z uczniami. Ukazywał się apostołom w różnych miejscach, czasem przybył gdy wszyscy byli w Wieczerniku- to miejsce w którym po raz ostatni zjadł z nimi wieczerze. Innym rzazem spotkał się nad jeziorem, za każdym razem opowiadał im o Bogu. Do dawał im odwagi ab poszli w świat i bez leku opowiadali ludziom o Bogu.
Pan Jezus też chce się z nami spotkać, dlatego nie zapominajmy o MODLITWIE.
Przesyłam kolorowankę Jezusa, który rozmawia z apostołami.
Język angielski
Zapraszam do zabawy z piosenką w języku angielskim
https://supersimple.com/song/old-macdonald/
https://www.youtube.com/watch?v=Rs972keaw1k
https://www.youtube.com/watch?v=EwIOkOibTgM
a teraz czas na grę:
https://wordwall.net/pl/resource/1534750/angielski/farm-animals
Załączniki:
- 07.04. karty pracy dla chętnych.pdf
- 07.04. Zdrowy_Przedszkolak.pdf
- 08.04. Religia - Grób Pana Jezusa.jpg
- 08.04. Moje zabawki - piłki.pdf
- 29.03.2021 r. zał. 1.jpeg
- 12.04. bombonierka wzór.pdf
- 12.04. czekoladki do bombonierki.pdf
- 12.04. pusta bombonierka..pdf
- 12.04. czekoladki rytmy.pdf
- 13.04. Podaj adres patriotyczne..docx
- 13.04. Domino.docx
- 14.04,21r dla dzieci 5 letnich.png
- 14.04.21 dla dzieci 5 letnich.png
- 14.04.21. dla dzieci 5 letnich.png
- 14.04.21 warszawska syrenka.docx
- 15.04.21r sudoku patriotyczne.docx
- 15.04.21.Grafomotoryka kratki.docx
- 15.04.21 dla dzieci pięcioletnich.pdf
- flaga-unii-iii.png
- pan jezus i uczniowie.docx
- Religia zał. 2. Koszyczek wielkanocny.jpg
- zajączek on-line 1.PNG
- zajączek on-line 2.PNG